So FuCKiNG WHaT?!?

 

Idag är jag sån här.

Grr.

 

 

4 thoughts on “So FuCKiNG WHaT?!?

    1. Ja!
      Även om jag förvandlas till ett mensmonster en gång i månaden kan jag inte låta bli att tycka att det är skönt. Jag tar minsann ingen skit från nån och det rensar luften hemma på ett efteråt behagligt sätt. (Vet inte om sambon och barnen håller med men de får tycka vad de vill så tycker jag vad jag vill!)
      Vet inte vad du och BF grundar ert raseri och vansinne på den här helgen men jag hoppas att ni fått rensa luften ni också!
      Däremot måste jag tillägga att jag inte på något sätt tycker att beteendet som besjungs i denna melodi är något som jag vill uppmuntra. Jag hoppa verkligen att James & co tycker detsamma och sjunger den här låten med en rejäl dos ironi. Jag kollade nämligen upp texten och kände lite granna Ooops, sådär…

      Gilla

Kommentera

