oCH VaD SKuLLe HaN MeD DoM TiLL?

 

Läser i tidningen om att polisen har hittat över tjugo människolik i en 45-årig mans lägenhet i den ryska staden Nizjnij Novgorod. Han misstänks ha grävt upp liken ur gravar på kyrkogårdar och tagit med dem hem.

Förutom det uppenbart knepiga med att;  obemärkt gräva upp gravar på kyrkogårdar och obemärkt få med sig liken hem och förvara liken hemma utan att grannarna undrar över lukten, så återstår ändå den stora frågan:

Vad skulle han med dom till?

Endast fantasin sätter gränserna här.

 

Spontant kommer jag att tänka på…

Om han månne var hangaround till den lokala nekrofilklubben?

Hade han som hobby att sy lampskärmar?

Försökte han förtjäna sitt levebröd på att koka lim?

Hade han läst ”Frankensteins Monster” och blivit inspirerad?

Hade han planer på att starta en egen biogasanläggning?

Behövde han övningsmaterial till sin utbildning till tatuerare?

Eller var han helt enkelt bara väldigt hungrig?

 

5 thoughts on “oCH VaD SKuLLe HaN MeD DoM TiLL?

    1. Och då blir ju jag nyfiken på varför. Han kanske har kommit på något stort och intressant och vetenskapligt nydanande, vad vet jag?
      Och jag, jag är ju mesta bara nyfiken, jag…

      Gilla

Kommentera

