HMM, DeT KaNSKe iNTe VaR eN Så BRa iDé DeT DäR

 

Att spela kort med sina barn när de befinner sig i värsta tycka-synd-om-sig-själv-och-gråter-för-minsta-lilla-grej-åldern.

Alla tre.

Utom möjligtvis Storebror, då. Han är mera i irriterande-storebrors-åldern.

Fast honom spelade det ingen roll, han vann.

Nu ligger lillebror i soffan och gråter hjärtskärande.

Syster Yster har teatraliskt storgråtande brett ut sig över soffbordet.

Stackars mamma, som kom sist, är det ingen som bryr sig om.

Jag kanske skulle lägga mig över köksbordet och yla i högan sky, bara för att se vad som händer?

 

6 thoughts on “HMM, DeT KaNSKe iNTe VaR eN Så BRa iDé DeT DäR

    1. Äsch, det är inte så synd om mig egentligen. Jag är luttrad vid det här laget och orkar inte bry mig så mycket. Det går ju över.
      Nästa år eller så…
      (Möjligtvis att det är lite synd om mig för att jag kom sist, då. DET kan jag hålla med om!)

      Gilla

    1. Fixat! Jag har varit inne och kommenterat också.
      Så fint det blev, hörru!
      Jag skulle också vilja ha något eget på nätet. Var det krångligt? (Som om det inte vore nog med den fysiska flytten…)

      Gilla

Kommentera

