eN DaG i eN VaNDRaNDe PiNNeS LiV

 

 

 

 

 

 

Kl 07:00:   – Godmorgon alla pinnar!

Kl 08:00:   – Å här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 09:00:   – Jaha, här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 10:00:   – Nu ser jag ut som en pinne som äter lite gurka…

Kl 11:00:   – Så sitter jag här då och ser ut som en pinne…

Kl 12:00:  – Sneglar lite på kompisen. Han ser också ut som en pinne…

Kl 13:00:   – Här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 14:00:   – Nu ser jag ut som en pinne som ramlat ner på marken…

Kl 15:00:   – Å här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 16:00:   – Jaha, här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 17:00:   – Så sitter jag här då och ser ut som en pinne…

Kl 18:00:   – Nu ser jag ut som en pinne som äter sallad…

Kl 19:00:   – Nu ser jag ut som en pinne som hänger i taket…

Kl 20:00:   – Å här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 21:00:   – Jaha, här sitter jag och ser ut som en pinne…

Kl 22:00:   – Så sitter jag här då och ser ut som en pinne…

Kl 23:00:  – Godnatt alla pinnar!

 

 

6 thoughts on “eN DaG i eN VaNDRaNDe PiNNeS LiV

    1. Jomenvisst! Tankarna fick jag från barnens Frita där de har vandrande pinnar som jag aldrig har lyckats se att de rör på sig. Undrar om de kan gäspa? Om de känner sig uttråkade, alltså?

      Gilla

Kommentera

