TaCK, BeToNGVäGG

 

Mina öron tycker om bra ljud. Mina öron tycker inte om dåligt ljud. Inte så att jag sitter hemma och nördar framför high endprylar för astronomiska summor. Men ändå. Gipsväggarna i förra lägenheten åt ljud, högtalarna lät som en transistorradio från sjuttiotalet. Mina öron tröttnade och under fem års tid lyssnade jag knappt på musik.

Ingen är därför gladare än jag att högtalarna nu har hittat hem och fått möjlighet att visa sig från sin bästa sida igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Då låter det här riktigt bra; Chris Jones – No Sanctuary Here:

 

 

Kommentera

