JaMäN aSSå, KoLLa iN DeT HäR! aHH! ViLL Ha! ViLL Ha! HaR Du MoBiLeN MeD DeJ? SNäLLa Ta eTT KoRT!

 

Gick lite på stan idag, jag och familjen. Passerade Vero Modas skyltfönster då jag fick syn på det här

 

och jag skrek ut rubriken ovan.

Sen gjorde jag familjen till åtlöje (igen) genom att resolut traska in i affären och fråga om man möjligtvis fick köpa en.

Kassörskan log, sa att hon skulle fråga chefen, och sen fick jag lämna namn och telefonnummer på en liten lapp.

(Sen kommer jag väl aldrig att få veta mer om den lilla lappens öde, men jag fick i alla fall skriva den, den kassörskan har gått en bra charmkurs!)

Kruxet är väl att jag inte ens med vaselin och skohorn kommer att kunna komma i den om det nu blir så att jag får tag på en, men om det är något som skulle kunna få mig att banta och gå på gym är det väl den där. Helt klart.

Skägget föreslog att om jag får en så kan jag ha den på mig på hans jobbs nästa julfest. Det ska jag fundera på.

I så fall ska jag dansa på bordet också.

 

2 thoughts on “JaMäN aSSå, KoLLa iN DeT HäR! aHH! ViLL Ha! ViLL Ha! HaR Du MoBiLeN MeD DeJ? SNäLLa Ta eTT KoRT!

Kommentera

