JaMeN ViSST Ja!

 

Höll ju (i ilskan och irritationen över sakernas tillstånd) alldeles på att glömma att jag har fyllt år!

Ja, inte jag då, utan bloggen. I fredags. Det var då bloggen ”Calleism” såg dagens ljus med det här inlägget.

Såg att ingen har kommenterat det. Det kan ni ju göra om ni vill, för jag kunde lika gärna ha skrivit det i fredags. Same procedure as last year, liksom.

Calle håller på traditionerna!

 

PS: Och visst är det klart att bloggen ska få tårta, som Magnus undrade om i kommentaren, det får man ju inte glömma!

Den här ser god ut:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “JaMeN ViSST Ja!

  1. Grattis säger jag som inte heller kommenterade din senaste två inlägg, men diskuterade dom gjorde vi här hemma, jag och min Mia.

    Gilla

    1. Tackar och bockar/niger!
      Vet inte om ni har barn, men det finns väl en del att fundera på angående de inläggen, vare sig man har barn eller inte.
      (Roligt att ni tittar in, jag läser din blogg med numera. Du skriver roligt!)

      Gilla

  2. Gratulerar! Ödmjuk inför din prestation.
    Undrar nu självklart exakt h-u-r du firat ettårsdagen – exempelvis: vad har bloggen fått? Blev bloggen glad? Var det något rosa? Och om det var det: är bloggen en tjej? Är bloggen kränkt av dina könsstereotypa presenter? Kommer bloggen ta detta till arbetsdomstolen? Kommer Jämo att kopplas in?
    Detta är saker jag funderar på då bloggen firat födelsedag.
    Grattis!

    Gilla

    1. Jadu, egentligen behöver du inte fundera så mycket. Jag har nämligen inte gjort särskilt mycket alls. Jag glömde bort födelsedagen och det var bara efter påminnelse som den fick en tårta. Jag är en dålig och försummande bloggmamma.
      Jag hade storslagna planer på ny design, en riktig make-over, men orkade inte. Inte ens byta bakgrundsfärg har jag orkat. Jag funderade till och med på att fixa en ny blogg, en Calleismblogg på årsbasis liksom, men orkade inte. Jag tänkte att jag kanske skulle ta och lära mig funktionerna på WordPress, men orkade inte. Överhuvudtaget är mitt engagemang vad gäller bloggandet rätt skralt.
      Så om det är någon myndighet som ska kopplas in är det väl Bloggarnas Intresseförening, alternativt Bloggakuten. Finns det någon socialtjänst för bloggar? I så fall har jag väl ett brev om utredning av min lämplighet som bloggförälder i brevlådan snart.
      Plä.

      Gilla

Kommentera

