CaLLe TaR SeMeSTeR

 

Flitens lampa har lyst över bloggen på sistone. När jag tittade på antalet inlägg i januari så visade den 25. 26 med det här, alltså. Om man tänker sig att ett inlägg om dagen är en bra takt så innebär det alltså att jag har sex dagar innestående. Eftersom det är svårt att ta ut bloggövertid i lön (tyvärr) får jag väl ta ut det i ledighet.

Så nu tar Calle semester några dagar!

Men för att ni inte ska känna er sysslolösa har jag ordnat med lite underhållning åt er (som jag snott från Intitutet för vardagsnära upplevelser), nämligen

 

SVADAGENERATORN

 

Mycket nöje!

 

7 thoughts on “CaLLe TaR SeMeSTeR

Kommentera

