FöRBeReDeR aVFäRD

 

Å fint värre ska de va, en måste ju visa sig från sin bästa sida nu när det är dags för årets partyhelg!

 

 

 

 

 

 

Under tiden jag putsar kaffepanna och stryker förklä och huckle lyssnar jag på Violent Femmes – Hallowed Ground:

 

 

 

 

 

 

 

har inte haft den sen vinyltiden och den har varit väldigt saknad. Men nu är den min. Ahh. Lyssna bara på den här:

Mmm…

 

Vet inte hur det står till med Internetuppkoppling på Blåkulla men eftersom Hin Håle är en driftig typ så tvivlar jag väl inte på det. Kanske det ramlar in nåt inlägg. Kanske inte. Jag lär vara rätt upptagen, om en så säger…

 

4 thoughts on “FöRBeReDeR aVFäRD

    1. Haha! Kul! Jag hade liksom fått för mig att min musiksmak är av en något udda natur.
      Men eftersom du och Vitöra gillade Violent Femmes bjuder jag på lite till:

      Trevlig påsk till dig och de dina! Kram!

      Gilla

Kommentera

