MaNGaPoRRBiLDeRNa

 

Jag har försökt hänga med i debatten inne hos NoBoyToy, Shed Light, Suspicio och de andra men varit för upptagen med annat i helgen för att kommentera själv.

Simon Lundström blev alltså frikänd i Högsta Domstolen. Bilderna som i Tingsrätten och Hovrätten ansetts föreställa barnporr tyckte Högsta Domstolen annat om. Vilket innebär att det i praktiken nu är fritt fram för att sprida och inneha barnporr, så länge den ser tecknad ut. Grattis alla pedofiler och andra störda individer i Sverige! Och eftersom det dessutom är i det närmaste riskfritt att våldta barn i Sverige skulle jag här vilja utropa, till er alla:

Welcome To Paradise!

För er andra som kanske har lite mer att hurra för å huvudets vägnar skulle jag vilja berätta att jag har sett bilderna. Jag har dem till och med. Vilket jag mår rätt illa över. För att uttrycka mig milt. Helst hade jag velat publicera dem här, för alla att titta på för att kunna bilda sig en egen uppfattning. Däremot vill jag inte att de ska spridas till fler pedofiläckel så jag tänkte göra inlägget lösenordsskyddat så att jag visste vilka som fått se bilderna. Det visade sig att bilderna inte gick att kopiera så där enkelt utan jag började fotografera av dem i stället men det gick inte det heller. Jag pallade helt enkelt inte med att se dem. Om det är någon som vill se dem för att veta vad era barn kommer att utsättas för i framtiden är det bara att höra av sig. Annars är det väl bara att googla eller besöka Flashback antar jag.

Att skriva om det här är ett nödvändigt ont. Alla behöver få veta vad som händer i Sverige idag men ibland önskar jag verkligen att jag kunde vara en sådan där som ingenting hör eller ser. Så mycket enklare det vore. Speciellt i sådana här fall. Men jag kan ingenting annat än att reagera och jag önskar att jag visste vad jag kan göra för att verkligen förändra. Det handlar om oss och det handlar om våra barn.

Skrik!

 

2 thoughts on “MaNGaPoRRBiLDeRNa

  1. Jag skulle också vilja kunna ”inte se och höra”. Dock tror jag att det är omöjligt att gå tillbaka när du väl börjat inse saker.

    Gilla

    1. Jag vet. Det går inte att ignorera sakernas tillstånd om en är en tänkande och reflekterande människa. Däremot kan och bör en välja sina strider. Ingen kan göra allting men alla kan göra någonting.

      Gilla

Kommentera

