iBLaND BLiR DeT Ju RiKTiGT RoLiGT!

 

Fick en sån där skojig kommentar igen och den här gången kunde jag inte låta bli att godkänna den. Jag tog bort länkarna bara, så ni inte blir frestade att klicka er vidare. Vet ju aldrig var en kan hamna då.

Kolla här bara:

trettiofyra-liter-jordgubbar

Skrattade så jag grät i morse när jag läste.

Den stora frågan kvarstår dock. Vad i hela fridens dar har jodhpurs fetish, sexy hair products picture, naked black dudes, very tight virgins, amateur wife blow job och naked midgets med trettiofyra liter jordgubbar att göra?

Ja, det undrar jag idag…

 

7 thoughts on “iBLaND BLiR DeT Ju RiKTiGT RoLiGT!

    1. Under tiden som han kåtögt glor på en bild av trettiofyra liter jordgubbar?! Jag visste väl det. Suck. Vem ska nu försvara jordgubbarnas rätt till ett tillvaro fri från objektifiering, trakasserier och övergrepp?

      Gilla

  1. Fast det där är ingen riktig människa utan ett spam.
    Sånt får jag tyvärr med jämna mellanrum.
    *försöker hitta länkningen mellan röda bär och sex* 🙂

    Gilla

    1. Ett spam med en riktig människa bakom någonstans. Men är det inte så att de söker på vissa ord när de spammar? För i så fall har även jag väldigt svårt att hitta kopplingen mellan jordgubbar och sex. Måste vara en alldeles egen ovanlig typ av parafili, det närmaste jag kunde hitta på Wikipedia var Dendrofili (sexuell dragning till träd) och även om det är växtriket är det ju en bit ifrån. Bärofili?

      Gilla

Kommentera

