HeLGeN SoM GåTT

 

Var fylld av ÄVENTYR!  Jodu, minsann!

Jag hälsade på hos Inkan där katterna lekte med dreadsen, jag fick gofika och de, som Inkan beskriver dem – skitgulliga och skitjobbiga, kattungarna var väldigt kärvänliga vid femtiden på morgonen men just då var inte känslorna besvarade.
Sen gjorde jag lite annat och sen åkte jag hem till familjen igen som varit vänliga nog att fota av spindeln de hittat i handfatet så att jag inte skulle behöva missa något:

Oh ja, det var väl snällt, hrmm.

Sen åkte vi till Söderköpngs Gästabud och där var det så trevligt att vi åkte dit igen på söndagen/igår för en vill ju inte för allt i världen missa när gycklaren Arkadia visar vad han kan. Förtrollande och fantastiskt roligt!

 

 

Kommentera

