På PeNDeLTåGeT KL 07:14 i MoRSe

 

Nej, det hände inte mig, jag åker sällan pendeltåg. Jag håller mig till buss, jag. Men efter att fått ta del av detta spännande tågmöte kanske en skulle ta och åka pendel lite oftare.

Iförd mina tjusiga GettaGrip med stålhätta.

 

Man på pendeltåg (med son i åttaårsåldern i släptåg):  ”- …och så gick min dröm i uppfyllelse, att träffa en kvinna från Indien. Jag har alltid velat träffa en sådan – jag tänker att de är mer rena. Hennes klädstil påminner om din faktiskt. Och sen hade jag en kvinna från Bulgarien… Och du är ju slankt byggd, inte alls stor faktiskt. Du vet, jag håller på med healing, mina händer får kroppar att pirra…”

 

Gaaa!

 

6 thoughts on “På PeNDeLTåGeT KL 07:14 i MoRSe

  1. Nice blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple adjustements would
    really make my blog shine. Please let me know where
    you got your theme. With thanks

    Gilla

Kommentera

