CaLLe-WoRDFeuD

 

Jag har ju ingen sån däringa smart telefon som är inne just nu och som en kan spela Wordfeud på men inte ligger jag i soffan och deppar och trycker i mig tröstchoklad för det. Nej, här ser Calle till att gå sina egna vägar.

Den första vägen ledde till en second hand-affär nära mig där jag köpte ett Alfapet till det facila priset av tio kronor:

 

 

 

 

 

 

 

Sedan styrde jag kosan till Panduro, för där finns det trevliga självhäftande små magnetfyrkanter som passade väldigt bra att klistra fast på baksidan av bokstavsbrickorna, sen upp på kylskåpet med dem bara:

 

 

 

 

 

 

 

Så nu kan jag till exempel skriva feministiska slagord på kylskåpet:

 

 

 

 

 

 

 

Eller vara lite elak:

 

 

 

 

 

 

 

🙂

 

10 thoughts on “CaLLe-WoRDFeuD

Kommentera

