LiTeN TaVLa MeD SToRT BuDSKaP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 thoughts on “LiTeN TaVLa MeD SToRT BuDSKaP

    1. Vad får jag?

      (De som jag gör nu hade jag tänkt försöka sälja. Egentligen är det emot mina principer att ta betalt för nåt jag gjort (dålig karma) men så blev jag påverkad av omgivningens påtryckningar. Usch, vad jobbigt…)

      Gilla

      1. Och hur tänkte du då att du skulle tjäna pengar till mat å hyra om du inte tog emot pengar för något du gjort? Vi lever ju tyvärr inte i ett samhälle där en får sånt gratis 😉

        Gilla

Kommentera

