HuR MyCKeT SKa eN eGeNTLiGeN BeHöVa äTa?

 

Ja, det undrar jag idag.

 

4 thoughts on “HuR MyCKeT SKa eN eGeNTLiGeN BeHöVa äTa?

    1. Jag firar dessutom jul i äta-fika-äta-fika-land, det verkar inte finnas några gränser alls för hur mycket som kan bullas upp hela tiden, skafferierna verkar vara släkt med klädskåpet i Narnia-böckerna eller nåt.

      Gilla

    1. Ja. Och de obeskrivbara mängderna godis som jag moffat i mig mellan måltiderna.
      Däremot räknas naturligtvis inte de sex surströmmingarna med tillhörande klämmor jag petade i mig i fredags! 🙂

      Gilla

Kommentera

