BLoGGeN FyLLeR TVå åR iDaG

 

Hurra! Hurra! ropar jag då!

Det här var tänkt som en avdelning för trevliga saker direkt ur livet. Nu blev det kanske inte riktigt så, livet är ju inte trevligt jämt som ni kanske har märkt. Jag hade också planer på att starta en ny blogg för varje år men så blev det inte heller. Tror jag har haft en väldans massa planer på hur det här skulle vara men det blir inte alltid som en tänkt sig men det kan ju bli bra ändå.

Det kan aldrig bli fel, det kan bara bli annorlunda.

Se där, ett stycke levnadsvisdom fick ni er till livs också!

Det här är mitt sjuhundradeförsta inlägg. Tillsammans har vi skrivit tretusenfyrtiofem kommentarer. Ni har tittat in trettiotretusentvåhundratjugo gånger. Det låter kanske inte så mycket men jag vill inte att det här ska vara en blogg med flera tusen anonyma besök om dagen.

Jag vill hellre att några stycken tittar in varje dag och säger Hej! när de gör det.

Några av er har jag också fått förmånen att träffa på riktigt, det är jag glad och tacksam över. En del bekantskaper håller också på att bli vänskaper och hur underbart är inte det?!

Jag vill också passa på att säga förlåt till de vars bloggar jag skulle ha velat hälsa på oftare hos och skriva mer i men orken räcker inte alltid till det viljan önskar.

Tack till mig själv för att jag fortfarande är här men framför allt tack till er alla som läser och skriver.

Puss på er!

 

12 thoughts on “BLoGGeN FyLLeR TVå åR iDaG

      1. Någon sorts dragningskraft måste jag alltså ha!
        Vill ses så snart som möjligt, förstås! Så långt till Stockholm är det ju faktiskt inte. Skägget är där mest hela tiden så nu ska det väl ändå vara min tur snart. 🙂

        Gilla

Kommentera

