JuLPyNT GeNoM GeNuSGLaSöGoN

 

Det är visst inte bara filmhyllan hemma hos oss som tarvar en uppdatering.

När jag häromdagen plockade ihop julpyntet (jag har inte bråttom) upptäckte jag att det ser rätt illa ut på det området också. Se bara:

 

Gubbar med skägg:

gubbar med skägg - christmas edition

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pynt med tveksam könsidentifiering:

julpynt med tveksam könsidentifiering

Pynt med typiskt kvinnliga attribut:

julpynt med kvinnliga attribut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So much to do, so little time…

 

 

2 thoughts on “JuLPyNT GeNoM GeNuSGLaSöGoN

  1. När jag var barn så fick jag en flick-jultomte i julklapp. Hon är nästan en halvmeter hög och har trätofflor. Henne ställer min mor fram varje år under julgranen, eftersom hon tror att den tillhör henne;). Ska ta kort på den nästa år och visa er i bloggen.

    Gilla

Kommentera

