FLeR BRoDeRieR!

 

Jag tog ju för en tid sedan mod till mig och lämnade in några broderier för försäljning.

De här.

Det gick bra, åtminstone fyra av sju är sålda (om du undrar Jenny så är ”jag har tid” fortfarande kvar!) och jag är jätteglad för det. Tänk att sälja något som en har gjort själv, det är en främmande värld för mig och jag har fortfarande inte vant mig.

Så, peppad av den lilla framgången har jag gjort några fler tavlor som jag nu lämnar in på ETCETERA för försäljning.

 

Först några favoriter i repris:

tänk #2

 

 

 

 

 

 

 

du är fin #2

 

 

 

 

 

 

 

 

sometimes being a bitch #2

 

 

 

 

 

 

 

sluta gnälla gör något #2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan ett ord i tiden:

tihi

 

 

 

 

 

 

 

För att mjölken ALLTID är slut:

mjölken är slut

 

 

 

 

 

 

 

 

Och till sist, för att allt faktiskt är OK:

allt är ok

 

 

 

 

 

 

 

 

Förresten så tar jag emot beställningar också. Basåattnivet.

Fler broderier hittar du här.

 

4 thoughts on “FLeR BRoDeRieR!

  1. Yey! Jag behöver verkligen den på en vägg nära mig! Men igår fick jag parkeringsböter, helt oberättigat. Faktiskt. Så… Men du kan ju göra en ny om jag inte kan köpa just den, visst?! 🙂

    Gilla

    1. Nä men va dumt, parkeringsböter bara så där. Dessutom har tavlan åkt iväg till Malmö upptäckte jag men jag gör gärna en särskilt till dig, bara hör av dig när du är redo!

      Gilla

Kommentera

