CaLLeViSioN SoNG NoN-CoNTeST del 1 av 6

 

Eurovision Song Contest på gång. I det närmaste skittråkigt. Så jag har gjort en egen lista med musik från länder som medverkar i ESC plus några bonusländer som annars inte hade fått vara med. Jättekul!

 

Melodi nr 1: Slovenien – Tanz Mit Laibach med Laibach:

 

Melodi nr 2: Ryssland – Kupola med Vysotskii:

 

Melodi nr 3: Nederländerna – Back Door med Clan Of Xymox:

 

Dagens bonus – Melodi nr 4: Brasilien – Roots Bloody Roots med Sepultura:

 

Mer i morrn!

 

2 thoughts on “CaLLeViSioN SoNG NoN-CoNTeST del 1 av 6

    1. Liite annorlunda, ja! 🙂
      Fast Brainstorm har faktiskt varit med. De kom trea om jag inte missminner mig men den är så gullig att jag tog med den ändå. Dessutom hittade jag ingenting annat värt att lyssna på från Lettland heller. För att inte tala om Finland. Det kommer fan ingen bra musik därifrån. Rätta mig gärna om jag har fel!

      Jag står dessutom för varenda låt, alla ingår eller har ingått i min lyssningsrepertoar. (Utom Spanien som kommer senare, det är en nödlösning.)

      Gilla

Kommentera

