oCH Så GöR Vi SoM Vi aLLTiD HaR GJoRT

Lokal underklädesbutik lockar med rejäl rabatt och eftersom jag då känner att jag inte har någon ursäkt längre för att slippa provhytt och i den av och på med fyra lager kläder så går jag dit. Hittar det jag ska, pustar ut och kommer sedan på att det vore praktiskt med ett par pansartrosor.

Pansartrosor är alltså ett par rejäla trosor i blank syntet som en med fördel använder ovanpå strumpbyxor, AKA creeping underwear, för att hålla dessa på plats så en slipper dra upp dem hela tiden, fungerar samtidigt också som underkjol så att plagget ovanpå inte fastnar på rumpan. Mycket praktiskt.

Hittar ett par stycken som jag går in med i provhytten. Den övertrevliga damen i affären är väldigt servicemedveten och länsar butiken på liknande trosor och skickar in dessa till mig på löpande band. Det lustiga med det hela är att hon, trots att jag påpekade vad jag skulle använda dem till och att det inte alls behövde vara hålla-in-magen-sorten så var det bara sådana hon hämtade. Det var som om det inte fanns i hennes föreställningsvärld att en kvinna kunde vilja ha på sig något som inte höll in magen.

pansartrosorNej, det var inte såna jag köpte. Ser inte ut som hon på bilden skulle behöva dem heller… Hon ser mer ut som någon som skulle behöva äta.

2 thoughts on “oCH Så GöR Vi SoM Vi aLLTiD HaR GJoRT

Kommentera

