FeMiNiSTLuNCH oCH FeMiNiSTBLoGGFiKa

 

Kära vänner!

  • I dag blir det feministlunch på Etcetera i Norrköping. Jag ska dit och Jenny med vänner ska dit. Spännande!
  • I morgon kväll blir det premiär för FeMiNiSTBLoGGFiKa här på bloggen! Klockan åtta släpper jag kommentarerna fria och så diskuterar vi offentlig amning. Det går förstås att komma med förslag på frågeställningar redan nu, det är bara att föreslå!

Jag är väldigt nervös inför bloggfikapremiären. Tänk om ingen kommer? Oh, hemska tanke! Eller om alla bara dricker kaffe? Och jag sitter där själv med min tekopp? Ojojoj, hur ska det här gå?

 

Anarchy in the UK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

