CiViL oLyDNaD

adventsljusstake

2 thoughts on “CiViL oLyDNaD

    1. Jag är en människa med principer. En av dem var att aldrig ta fram en julpryl före första advent. Så det så.
      Men så hittade jag den där fina adventsljusstaken på loppis häromdagen och började fundera på att det var ju ändå lite synd att vänta i flera veckor med att ställa fram den och november är ändå så mörk och trist och en behöver muntras upp lite och varför ska en som är så normkritisk som jag inte ifrågasätta mina egna normer då? Så nu lyser den så fint där i fönstret och jag kan höra hur den ropar efter kartongerna med julpynt som står där nere i källaren…

      Gilla

Kommentera

