To RuSSia WiTH LoVe

 

 

2 thoughts on “To RuSSia WiTH LoVe

  1. Fint, finare, det här videoklippet!
    Och apropå Ryssland: den rysktalande på sambons jobb har varit ledig (eller iaf borta) så tandkrämsöversättningen har lyst med sin frånvaro. Men frukta icke! Den kommer, förr eller senare.

    Gilla

    1. Världens vackraste nationalsång!

      Jag väntar tålmodigt på översättning och borstar under tiden, helt respektlöst och utan fruktan för vad den kan tänkas innehålla, tänderna med denna träsktrollsgröna kräm med högst märklig smak. Sanningen att säga så har jag faktisk vant mig vid den. Inte så att jag kommer att sakna den när den tar slut men så pass att den inte överraskar mig varje gång jag stoppar in tandborsten i munnen.

      Gilla

Kommentera

