aV aLLa BeDRäGeRieR äR SJäLVBeDRäGeRieT DeT SoM LuRaR FLeST

 

”Jag och min man lever minsann jämställt.”

”Jag skulle aldrig sminka mig eller raka mig för någon annans skull, jag gör det för att jag vill.”

”Jag har de kläder som jag själv har valt och trivs i, jag tycker det är skönt och praktiskt med tajta toppar och högklackade skor.”

”Det sitter i generna att pojkar vill leka med bilar och flickor vill leka med dockor.”

”Det en tycker är roligt blir en bra på och då borde en ju få göra det utan att andra ska lägga sig i. Min fru till exempel är bättre på att städa, diska, handla, laga mat och ta hand om barnen, då är det bäst att hon får göra det. Jag gör ju det jag är bra på, som att byta däck på bilen och så.”

”Jag tycker att det är fel att tvinga barnen till något, som att vara könsneutrala till exempel. Det är ju helt galet att tvinga flickor att ha pojkkläder på sig, det vet ju vem som helst att de helst har klänning på sig för att de vill vara fina.”

”Jag är inte rasist, jag har en kompis vars föräldrar är från Bosnien och de är jättetrevliga.”

 

Fyll gärna på!

 

5 thoughts on “aV aLLa BeDRäGeRieR äR SJäLVBeDRäGeRieT DeT SoM LuRaR FLeST

  1. ”Fast jag gillar att pyssla om min man” (grattis mannen)

    ”Fast det gör inget om jag inte får orgasm under heterosex – orgasm är inte nödvändigt” (för kvinnor)

    ”Fast jag litar på min man till 100%” (ha ha ha ha!)

    ”Fast jag VET att min man, just min man ALDRIG skulle göra så” (Moahahaha!)

    ”Fast jag gillar att känna mig lite underlägsen”.
    (gäller enbart kvinnor som tydligen ”gillar” att känna sig underlägsna just män. Inte andra kvinnor. Män gillar generellt inte att känna sig underlägsna andra män och definitivt inte kvinnor)

    ”Fast barnen behöver en pappa”
    (Som bor under samma tak som mamman då? Annars går det illa för barnen om inte pappan bor under samma tak som mamman? De flesta barn HAR en pappa som lever.)

    ”Fast min man är snäll. Han varken super eller slåss.”
    (shit vilken ”snäll” man? Jag är full av beundran)

    Gilla

    1. Tack!

      Mitt huvud sa stopp efter en stund så jag orkade inte skriva mer men det är ju tur att du kommer in och fyller på med dina huvudet-på-spiken-iakttagelser! 🙂

      Gilla

Kommentera

