”Är det inte du som är den där kastrerade fjollan som springer runt och slickar alla radikalfeminister där bak? ”

 

Haha! Underbart! Mycket har jag blivit kallad för i mina da’r men aldrig tidigare har jag blivit kallad för ”kastrerad fjolla”. Skitkul!

Stackars människa som känner ett så trängande behov av att spy ut elakheter att hen letar upp inlägg som är nästan ett år gamla och anonymt hasplar ur sej dylika tillmälen mot fölk hen inte har en aning om vilka det är. Kan inte må så värst bra, tror jag. Behöver nog en kram.

Har ni blivit kallade för något riktigt löjligt någon gång?

 

6 thoughts on “”Är det inte du som är den där kastrerade fjollan som springer runt och slickar alla radikalfeminister där bak? ”

    1. En måste ju ändå beundra dem för deras fantasifullhet, ditt exempel är ett fantastiskt bevis på det – jätteroligt! För jag hoppas verkligen att du kunde ta det så, som något du kunde skratta åt.

      Jag undrar verkligen vad de skulle kunna hitta på om de faktiskt visste vem jag är och hur jag ser ut? Nästan så att jag skulle kunna skippa anonymiteten bara därför. Då kanske de skulle gissa rätt kön på mig i alla fall… 🙂

      Gilla

    1. Jaa! Jungle Bob! Jag var ”en undergiven liten sissy” och du var ”ett fetto som ser ut som en gris” 🙂

      Tycker nästan att det är tråkigt att jag inte får in fler såna kommentarer, det är verkligen en frisk fläkt. Kanske får bli mer provocerande i mina inlägg. 🙂

      Gilla

  1. ”..åsså du med ditt jävla långa hår och flätor”. Av avundsjuka korthåriga tjejen vid en dispyt i klassen som liten. Håller det fortfarande mot henne, he he 😉

    Gilla

    1. Överlag är det nog så att när personer säger saker om en så handlar det antingen om att de är avundsjuka eller att de projicerar. De avslöjar väldigt mycket om sig själva… 🙂

      Gilla

Kommentera

