HuRRa FöR CoNCHiTa!

Nu kan jag somna lycklig!

 

2 thoughts on “HuRRa FöR CoNCHiTa!

  1. Men eller hur! Jag skrev faktiskt lite om henne idag också, hon var helt klart favoriten. Men Polen… jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller svära.

    Gilla

    1. Ah, jag läste det! Jag blev alldeles varm i hjärtat för att hon vann, det var en så bra låt och hennes röst var fantastisk – ja hela framträdandet. Blir lite putt på de som påstår att hon vann bara för att hon hade skägg, typ. Snacka om att nedvärdera en stor artist.
      Hon verkar så himla trevlig också, henne skulle jag vilja krama!

      Ännu mer putt blev jag över att det faktiskt fanns de som röstade på Polen. Hur tänkte de då? Bara på kåta tuttbrudar tydligen, för den låten var ju totalkass alla kategorier!

      Gilla

Kommentera

