VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

 

Solen skiner och fiskmåsarna är glada! Jag har varit vaken ett bra tag nu och även om det var högst ofrivilligt jag rullade ur sängen i morse så försöker jag i alla fall se glad ut! För det är ju tisdag idag! FeministPeppTisdag! Som sig bör med tips på tre fantastiska bloggar att lära känna men också med en uppmaning:

Tipsa om din blogg!

Listan på bloggar vi tipsats om är nämligen tom så tipsa på – antingen om din egen eller om du vill tipsa om någon du tycker vi har missat. De tidigare peppade bloggarna hittar du här: https://calleism.wordpress.com/feministpepp/ Hör av dig antingen till mig eller till min FeministPeppPolare: http://noboytoy.wordpress.com/

Men nu över till det vi alla var här för – Veckans Bloggar:

Autopilot

Citronhatt

Fanny Åström

Woop woop!

 

2 thoughts on “VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

  1. Alltså puss vad fina ni är, blev så jäkla glad av detta! Nu är jag påväg till Linköping för att lyssna på Gudrun och Stina från FI! Dagen är officiellt världsbäst!

    Puss och kärlek och massa vackert till er ❤

    Gilla

    1. Glad att du blir glad! Det är det som är meningen! 🙂
      Åh, Gudrun! Hon kommer till Norrköping idag också men jag ska inte gå. Snyft! Men en kan inte få allt här i världen… Hoppas du blir alldeles fantastiskt superpeppad och att himlen ler mot er alla! Kärlek!

      Gilla

Kommentera

