TiTTa HiT aLLa aNTiFeMiNiSTeR SoM TyDLiGeN BeHöVeR Få SJäLVKLaRa SaKeR FöRKLaRaDe FöR SiG!

På förekommen anledning ska jag idag förklara för er antifeminister vad FeministPepp går ut på! Med stora bokstäver så att det blir lätt att läsa och med de viktigaste delarna understrukna så att det blir svårt för även den mest inbitne missförståare att missförstå! Utropstecken är också ett bra instrument för att förtydliga så det kommer att användas flitigt! Är ni redo alla antifeminister out there? Då börjar jag!

  • FEMINISTPEPPEN GÅR UT PÅ ATT SAMLA OCH LYFTA FRAM FEMINISTISKA BLOGGAR!
  • FEMINISTPEPPEN GÅR UT PÅ ATT PEPPA FEMINISTISKA BLOGGAR!
  • FEMINISTPEPPEN GÅR UT PÅ ATT SPRIDA FEMINISTISKA TANKAR!
  • FEMINISTPEPPEN GÅR UT PÅ ATT STÖTTA DEN FEMINISTISKA KAMPEN!
  • FEMINISTPEPPEN GÅR UT PÅ ATT MINSKA INFLYTANDET FÖR ANTIFEMINISTISKA UTTRYCK!

Feministpeppen går alltså inte ut på att antifeminister kan komma hit och komma och vilja bli FeministPeppade bara för att er blogg eller twitterkonto heter något med ”feminist” i sitt namn. Antifeminism är liksom inte samma sak som feminism och ärligt talat så fattar jag inte hur en hyfsat normalbegåvad människa inte kan se skillnaden där. Och nej, jag vill inte att ni kommer hit och förklarar heller. Kryp tillbaka under stenen där ni legat och ruvat sedan troglodyttiden ni. För att förtydliga ännu en gång så att det aldrig någonsin mer ens med den bästa viljan i världen går att få om bakfoten:

FEMINISTPEPPEN GÅR UT PÅ ATT PEPPA FEMINISTISKA BLOGGAR!

Ok?

Ok?

Ok?

 

10 thoughts on “TiTTa HiT aLLa aNTiFeMiNiSTeR SoM TyDLiGeN BeHöVeR Få SJäLVKLaRa SaKeR FöRKLaRaDe FöR SiG!

    1. Ja, det får vi hoppas. Att det ska vara så svårt för en del att ta in information, det är ju nästan sorgligt. 🙂

      Fast lite irriterad blev jag faktiskt över att de inte tror mig om att jag kollar upp bloggen de tipsar om eller twitterkontot tipsaren använder sig av innan jag FeministPeppar. De tror alltså att jag är korkad? Jävla nötter!

      Gilla

    1. Den är jättebra! Och vi har peppat den för några veckor sedan. Men kom gärna med fler tips, det finns så många bra bloggar och jag kan inte hitta alla själv!

      När du ändå är på tråden kanske du kan förklara varför jag inte kommer in på din blogg? Det står att jag inte har tillträde till den på den här servern. Konstigt.

      Gilla

  1. Det kan bero på att jag gör något samtidigt i bloggen, skriver inlägg t.ex. eller uppdaterar eller kollar spam-loggen eller besökslistan o.s.v. och då kan det kanske var svårt att nå igenom. Jag har en ”mirror-blogg” som är precis likadan och där är jag inte mer än när jag kopierar över inlägg.

    http://squareeye.me/wordpress/

    Gilla

  2. Va…… Kan du skriva ett mejl för det kan kanske bero på att du ligger i blockerad IP-range som är blockerad antingen av mig eller av StopSpammer och då måste det åtgärdas för andra kanske inte heller kommer in då. Så kan vi ta via mejl istället om det är OK med dig? Du kanske sitter bakom någon proxy t.ex.

    Gilla

Kommentera

