VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

Klockan är tio och nu är jag är här! NoBoyToy spelar däremot i en annan division, hen har redan peppat för länge sedan. Nåväl, alla har ju inte sommarlov…

Igår när jag skulle förbereda peppen lyckades jag däremot slinta med pekfingrarna och radera hela listan med bloggar jag tänkt att peppa framöver. Några kom jag på igen men en del är, med tanke på min nuvarande minneskapacitet, förlorade för alltid. Om inte ni hjälper till förstås!

Så snälla – lämna förslag!

Här kommer i alla fall denna veckas bidrag till den feministiska revolutionen:

 

Röda Hund

Like A Bad Girl Should

Chiaki

 

Ha de!

 

Ps: Om ni vill kolla in de tidigare peppade bloggarna så hittar ni dem här: https://calleism.wordpress.com/feministpepp/

 

2 thoughts on “VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

  1. Semesterläge? Trött är jag. Har beställt strålande sol och uppehåll till imorrn. Skönt att se att en del saker är som vanligt 🙂 Feministpepp varje tisdag! Hurra!!

    Gilla

    1. Sovmorgon i alla fall, semester vet jag inte om det är med barn ÖVERALLT! Även om de är rara de små liven så uppskattar jag tid för mig själv. 🙂

      Även om jag nu råkade radera listan med tänkta bloggpeppar har jag så det räcker några veckor till så FeministPeppen kommer att fortsätta som vanligt över sommaren, det går att lita på!
      Har inte du några förslag då?

      Gilla

Kommentera

