VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

När ni läser det här har Calle med sidekicks spenderat en natt i vindskydd i skogen vid en sjö, kanske vaknat till under natten och njutit av soluppgången över sjön. Dagen innan har det vandrats en lagom bit i skogen, vi har grillat och badat – kanske nakna – i sjön och grillat ännu mer och täljt och badat och plockat kantareller och… ja, jag vet inte allt som kan ha hänt! För det här skrev jag sent i söndags kväll och det är väl för väl att det går att tidsinställa inlägg så ni inte behöver vara utan veckans FeministPepp!

Så här, kära vänner, kommer veckans bloggar:

Hej Sonja

Feministbloggen

Pernilla Gullstrand

Nu får ni hjälpa mig och NoBoyToy att peppa, för där jag befinner mig finns det inga datorer eller Internet. Gudrun, vad skönt!

 

4 thoughts on “VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

    1. HEJ!!! 🙂
      Har du bytt skepnad igen?!
      Vad glad jag är att du hör av dig så att jag inte tappar bort dig igen! Kommer du ihåg hur deppig jag blev förra gången?

      Gilla

      1. Hej! Ja jag ville byta skepnad. Jag skriver mig ut ur vissa grejer o in i nya. Hoppas du vill läsa även om det blir mindre politiskt (åtminstone inte lika skarpt) 🙂

        Gilla

Kommentera

