VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

Haha, jag är inte här den här gången heller! Idag är Calle & co på väg till Urkult där vi ska softa, bada, titta på hällristningar, lyssna på schysst musik, köpa fina grejer, åka tåg, äta god mat, spontan-capoeira och en massa annat. Som att feminista ihop med FeministFikaJennyBobby. Ha det perfekt-bra helt enkelt! Men FeministPeppen kör på som vanligt, även utan min direkta närvaro. Bloggarna som ni ska peppa den här veckan är:

 

Glitterfittorna

Barsine

Rummet

 

Det lär inte bli så mycket mer än FeministPepp ett tag framöver här hemma hos Calle. Jag har en massa annat för mig som kräver ork och närvaro. Typ i stil med flytt. Så länge rekommenderar jag er att titta in hos NoBoyToy som alltid har något läsvärt att bjuda på!

Och framför allt – fortsätt njut av sommaren!

Tudelido!

 

Kommentera

