VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

 

Det börjar eka tomt här hemma men vad som definitivt inte på något vis ekar tomt är den feministiska kampen, den går oförtrutet vidare. I trettiosex(!) veckor nu har vi peppat bloggar och det är verkligen jätteroligt. Jag hoppas verkligen att ni hjälper till att peppa och sprida och att ni hittat några favoriter som ni återvänder till. Det här är faktiskt det enda tillfället i mitt bloggande som jag önskar att jag hade flera tusen läsare för det känns så himla viktigt och fint!

Så! Här kommer veckans bloggar att peppa:

 

lettersbyfrida

PARCMONCEAU

Kakan

 

Tidigare peppade bloggar hittar ni här: https://calleism.wordpress.com/feministpepp/

 

2 thoughts on “VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

  1. Hej fina! Oxhen behöver pepp, även om hon redan länkats här förr så har jag på senare tid upplevt sorg och besvikelse i hennes inlägg och hon behöver ork och stöd och kärlek och värme. Hon behöver hopp. Tro. Något som gör så hon orkar hålla igång lite till, på sina villkor, med sina förbannat viktiga texter och analyser. Hon är min idol och hjältinna, jag vill inte att hon ska försvinna ur bloggvärlden riktigt än. ❤

    oxhen.wordpress.com

    Gilla

    1. Jag vill inte heller att hon ska försvinna, kloka kloka Oxhen. Vi får hjälpas åt att peppa och det finns absolut ingenting som säger att en bara kan bli FeministPeppad en gång.
      Passar på att peppa dig lite här också, för jag vet att du behöver det med! Kram och kärlek! ❤

      Gilla

Kommentera

