VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

 

Idag blir det en lite annorlunda FeministPepp. Fina Autopilot uppmärksammade mig på att Oxhen  känt sig uppgiven i sitt bloggande på sistone och behövde lite extra pepp. Det var otroligt gulligt sagt speciellt som det kommer från någon som behöver en massa pepp själv just nu så därför peppar jag henne med. Till sist tipsar jag om en fint samtycke-initiativ, nämligen Samsmycke och där kan en beställa fina armband där vinsten går till FATTA.

 

Oxhen

autopilot

SamSmycke

 

Förresten så kan jag behöva lite pepp också…

 

2 thoughts on “VeCKaNS FeMiNiSTPePP!

  1. Haha men åh fina du, och sjukt omtänksamma autopilot ni är ju grymma som sjutton bägge två! Tack så himla mycket ❤ När jag själv skriver mindre i min blogg blir det automatiskt så att jag knappt läser andras bloggar heller (hinner helt enkelt inte) men lite nu och då så får jag en stund över, ska försöka bli bättre på att peppa alla er som jag tittar in hos lite nu och då.

    Nu tror jag att det är dags för tjocksockarna, mjukisbyxorna och lite te. Kram!

    Gilla

    1. Gulle dig! Vad vore bloggvärlden utan dig?! Ja, vad vore min länklista utan dig?! ❤

      Nu ska jag också dricka te, tjocksockarna och ullmyströjan är redan på! Och så har jag fått prata skelletmål idag, det är så sällan nu att jag nästan har börjat glömma bort det men det var såå skönt. Nästan så jag längtar hem. 🙂

      Gilla

Kommentera

