VeCKaNS FeMiNiSTPePP – eN SoRGLiG HiSToRia

Veckans FeministPepp är den fyrtionde i ordningen och med största sannolikhet även den sista. Från början var det When Darkness Falls, NoBoyToy och jag som körde igång Peppen, med flaggan i topp marscherade vi feministiskt fram över bloggvärlden för att förena oss med andra feminister out there. WDF hoppade rätt snart av men jag och NBT peppade oförtrutet vidare. Nu hoppar även NBT av och jag vill inte fortsätta själv. Dels för att jag inte har någon som helst aning om huruvida det uppskattas men framför allt för att jag helt enkelt inte har tillräckligt många läsare för att det ska kännas lönt. (Dessutom vet jag inte om jag kommer att fortsätta skriva här över huvud taget. Jag är på väg någon annanstans, oklart vart.)

Med detta sagt så är det väl dags att peppa då! Idag blir det fler än vanligt – ja, massor! –  jag rensar i skåpen så att säga:

 

Elin something

Fellen

World Of L

Zarah Östman Pittaluga

Feministdelegationen

Superfifi

Strukturama

FAQFeminism

Malvas Blogg

ALLT

Bianca & Tiffany

Don’t Wanna Be Your Girlfriend

Feministisk Filmfasta

Ett skålpund kött

LILLA FEMINISTSKOLAN

Lo Silverstjärna

Lady Dahmer

 

Hej då!

 

5 thoughts on “VeCKaNS FeMiNiSTPePP – eN SoRGLiG HiSToRia

    1. Men vad gulligt av dig! Om det dyker upp några som vill vara med och hjälpa till så kan jag tänka mig att fortsätta. Vi får se.

      Befinner mig i en totalt-less-på-att-blogga-för-jag-kan-inte-komma-på-något-vettigt-att-skriva-om-period. Dessutom hade jag från början tänkt att byta blogg varje år men nu harvar jag fortfarande på här snart fyra år senare. Jag har flyttat i det riktiga livet och det är skönt med något nytt. Tänker så om bloggen också. Lovar att skicka flyttkort!

      Gilla

  1. Hej! Jag brukar alltid läsa din blogg och du drar ett stort och viktigt lass. TACK!
    Oavsett var du är på väg någonstans eller om du stannar kvar här: ser framemot att höra ifrån dig!
    Kram!
    Anna

    Gilla

    1. Gulle dig!
      Vi får se vad som händer!. Det har varit lite för mycket med flytt och annat på sistone så det är en bidragande orsak till blogguppgivenheten. Eller så är det hösten. Eller typ allt..? 🙂
      Kram tillbaka!

      Gilla

Kommentera

