FLyTTKoRT

flyttkort framsida

flyttkort baksida

4 thoughts on “FLyTTKoRT

  1. Sicken fin en du har, blogg alltså! Förstår inte så mycket på hur det funkar ännu men vill så klart göra dej uppmärksam på att jag hittat till dej och kommer att följa. Kan det vara så att det är samma soptipp?

    Gilla

    1. Nejmenhej!
      Jag vet inte riktigt hur du har lyckats med det men det är min gamla blogg du har hittat! Läs flyttkortet eller klicka här: http://hoscalle.wordpress.com/ så kommer du rätt!
      Soptipp, ja. Jag har fått för mig att ni huserar i ”staan” och det är Degermyran jag syftade på. Jag är därifrån (uppvuxen på Mobacken och Brännan) men flyttade för många år sedan. Om jag gissat rätt hänger du med, eller hur?!

      Gilla

Kommentera

