aSSå, JaG äR Ju LiTe SeN Då…

Men det kom på tal det här om fars dag. Som om det vore en speciell dag, det är ju fan fars dag varenda jävla dag på året och nu svär jag också.

I alla fall kom jag att tänka på när Skäggets pappa frågade om vi firade fars dag och jag svarade: Varför då? och han muttrade något förvånad och jag fortsatte: Den dagen det inte är fars dag alla dagar då kan jag fundera på det. Han fattade ingenting. Han är den sortens man som inte orkar klä på sig själv men som vill bli sedd som Guds gåva till mänskligheten. ”Money for nothin’ and chicks for free”, liksom. Som om det vore något ovanligt. Nä, det är det ju inte.

Om vi firade fars dag?

No. Fucking. Way.

Jag är så jävla trött på skiten. Och jag svär fortfarande.

Kommentera

