JuLöL

Hittade ölen jag köpt till mig själv till jul i kylskåpet. Carlsberg för att det påminner om Roskildefestivalen och ekologiskt för att. Bra kombo. Jag är annars rätt ointresserad av alkohol om den inte kommer i kombinationen vin+chips så det är antagligen därför jag glömt bort den i en månad. Nu får den passa bra till lunch.

P1050807

Öl? Till lunch? En torsdag?

Jajakvinnsan!

För övrigt har vi inte tagit bort granen än så tekniskt sett är det fortfarande jul.

P1050809

Sådetså!

.

PS: I går var det fem år sedan jag skrev mitt första inlägg i den här bloggen (fortfarande aktuellt) – grattis till mig!

 

 

4 thoughts on “JuLöL

    1. Jag är inte heller förtjust i öl, har egentligen bara druckit det på festival, då går det av någon anledning alldeles utmärkt. Porter däremot, gillar jag. Påminner om svagdricka som jag också gillar.

      Gilla

Kommentera

