LoPPiSTRöST i ReGNeT

Loppisen i närheten har sommarrea den här veckan och vi hängde nästan på låset. Hämtade hem några godsaker att försöka pressa in i något föga tomt utrymme i lägenheten. Är det rea så är det rea!

Finaste burken, mamma till den lilla jag redan har. Hade storasyster en gång i tiden men den lånade jag ut i en annan tid på en uppenbart obestämd framtid. Det gör mig ingenting, saker händer och saker händer inte och det är bara prylar men visst blev jag lite extra glad över att den här hittade mig:

Nils-Johanburk

 

 

 

 

 

 

Tolvåfemti!

Sommarblommiga assietter där ”vill ha” segrade över ”behöver”. Skyller på att det kan vara bra att ha eftersom barnen ska flytta hemifrån nån gång… om sisådär tre till tolv år…:

P1060026

 

 

 

 

 

Femkronorstyck!

Och till sist (förutom en större mängd serietidningar, skateskydd och uppblåsbart liggunderlag) en udda ”Fokus”tallrik från Röstrand:

Fokus - Rörstrand

 

 

 

 

 

Sjuåfemti!

Nu får det regna bäst det vill!

 

Kommentera

